Inaugurats els nous espais de Cicle Inicial

Inaugurats els nous espais de Cicle Inicial

Inauguració dels nous espais de Cicle Inicial

La setmana passada vam inaugurar els nous espais de Cicle Inicial de Primària pensats per portar a terme el nou projecte EdA (Espais d’Aprenentatge) que possibiliten als infants disposar d’uns espais grans i afavorir el treball cooperatiu i de fusió entre alumnes de 1r i 2n de Primària.

Els nous espais pensats per l’arquitecte Arnau Lleonart  amb col·laboració de Silvia Sasot, són espais que busquen la transparència i l’obertura, optimitzant la visibilitat d’alumnes i mestres i afavorint la llibertat d’elecció d’aules i la funcionalitat de passadissos convertint-los en espai d’aprenentatge.

Una nova manera d’aprendre que s’adapta als nous temps i al canvi metodològic que està fent l’educació.

#GEMprimària #espaisdaprenentage

Tags: