Projecte GemCom

Projecte GemCom

Gem Com és un projecte on els alumnes són protagonistes de mostrar el que passa dins de l´escola, el que els inquieta, els projectes que duen a terme… són ells, els que guiats per docents, fan de pont dins la comunitat educativa.

Entenem comunicació en sentit ampli, és a dir, que el projecte contempla des de l’ús de xarxes socials, noves tecnologies, a comunicació audiovisual i verbal.

Creiem important educar en valors també en el que respecta al llenguatge, així als alumnes se’ls ajudarà a crear un llibre d’estil on tenir en compte que facin servir un llenguatge integrador, que contempli la diversitat i que els hi faci reflexionar sobre la cultura, l´entorn, les relacions que se estableixen des de la paraula i la importància de com aquesta dona forma als pensaments, generant sentit crític i consciencia.