Blocs d’escola

Amb aquest nou espai volem apropar-vos encara més al dia a dia de l’escola. Aquests blocs pretenen ser un espai on mostrar i compartir moltes de les activitats que portem a terme: sortides i colònies, activitats a l’aula, projectes, i les mil i una vivències que omplen el dia a dia de l’escola. Els blocs com a banc de recursos i activitats per a l’alumnat, com a complement de l’aula presencial.

A més però, i sense cap mena de dubte, un bloc no és només un lloc on escriure i compartir coneixements, sinó també un espai de col.laboració i reunió per conèixer i aprendre dels altres, un excel.lent recurs pedagògic que, amb el temps i en determinats cursos, ens ha de permetre alhora contribuir en la difusió, la participació i el debat d’iniciatives vinculades amb el grup, difondre activitats, recomanar lectures, pel.lícules, etc.

Creiem que aquesta serà una bona eina d’informació, aprenentatge i interacció amb tots vosaltres, mares, pares, familiars i tots aquells qui sumem en l’educació de les vostres filles i fills.

Moltes gràcies per visitar-nos.