Inscripcions al Casal de Nadal ja disponibles!

L'Escola GEM de Mataró té una oferta formativa completa de 0 a 18 anys. Llar d'infants, Educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat

Inscripcions al Casal de Nadal ja disponibles!

El Casal de Nadal de l’Escola GEM torna amb ganes de passar-ho bé durant els últims dies del mes de desembre. Aquest any, sota el lema ‘Un Nadal de Música i Ball’ buscarem animar als infants amb cançons nadalenques i artistes de diferents èpoques. Tot plegat, mentre fem tot tipus d’activitats com: targeta de felicitació de Nadal, taller de cançoners, taller de Fanalets, decoració de l’arbre i molt més!

Les inscripcions al casal ja es troben obertes i es poden fer fins el proper 12 de desembre a través de Clickedu. A més, hi ha una reunió informativa el proper dilluns, dia 21 a les 19h a l’Escola GEM. Allà podreu conèixer amb molt més detall tot el que es farà durant el casal i resoldre qualsevol dubte que tingueu.

Les dates del Casal són els dies 22, 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre en horari de les 9h a les 13h i de 15h a 17h per la tarda. A més, com és habitual, també oferirem tot tipus de serveis vinculats per als infants: acollida de 8h a 9h i menjador de 13h a 15h. El preu serà de 130 euros i podeu demanar més informació enviant un correu electrònic a extraescolars@escolagem.cat.

No t’ho pensis, viu el Nadal amb el nostre Casal de Música i Ball!

Casal de Nadal de l’Escola GEM

Un Nadal de Música i Ball

Dates:
Els dies 22, 23, 27, 28, 29 i 30 de desembre

Preu:

• 130€

Horaris:
Casal: De 9h a 13h i de 15h a 17h
Acollida: De 8h a 9h (inclòs al preu)
Servei de menjador: de 13h a 15h

Sessió informativa:
21 de novembre a les 19h