Blog

Escola GEM - Llar infants, Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius

Created with Sketch.

Carnestoltes al GEM Petit

El Carnestoltes ja està aquí! Així ho hem preparat tot al GEM Petit. Fes-li una ullada!

DENIP a Infantil

El passat 31 de gener es va celebrar el DENIP, el Dia Escolar de la Noviolència i la Pau . A l’escola, el divendres anterior, ho vam dur a terme amb diverses activitats vinculades a missatges de pau i esperança a infantil.

A la Llar alimentem el Tió

A la Llar d’Infants hem estat alimentant i cuidant el Tió, i esperem que a totes les vostres cases us portin moltes alegries! A l’Escola ja el vam fer cagar fer abans de marxar de vacances. Bona Nit de Nadal a tothom!

Laboratori de Natura

Al laboratori de Natura lliberen tot l’enginy i creativitat, qualitats molt important durant el seu aprenentatge.

En busca del tió!

Ja s’apropa el Nadal, i els nostres infants han comenat a buscar el tió. Esperem que el tió valori l’esforç que hi han dedicat premiant-los amb molts regals, Bon Nadal a tothom!