Llar i Infantil Escola GEM

Matrícula Oberta Llar d’infants

Últimes Places disponibles curs 21-22

EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU

L’Escola GEM de Mataró compta amb un projecte educatiu transversal, que comença a la llar d’infants i l’educació infantil, i abarca des dels 0 als 18 anys i on hi ha tres eixos clau: Internacionalització, Emprenedoria i Educació Emocional.

INTERNACIONALITZACIÓ

Garantim el domini del català, castellà, anglès i francès, que s’integra al dia a dia de l’aula per desenvolupar una actitud multilingüe.

EMPRENEDORIA

Emprendre com actitud i competència transversal. Crear, experimentar, resoldre reptes i tenir iniciativa.

EDUCACIÓ EMOCIONAL

Autoconeixement, actuar amb autonomia, agafar confiança i seguretat en un mateix i millorar la comunicació interpersonal.

Preinscripcions curs 21-22

Totes les etapes: Llar, Infantil, Primària, ESO i Batxillerat

ESCOLA GEM: de 0 a 18 anys acompanyant a l’alumnat

Una escola que integra la totalitat d’etapes educatives, des dels 0 anys fins a que acaben el batxillerat, oferint així una educació integral i continuada.