Assistència al producte gràfic interactiu

L’objectiu del Cicle és el de capacitar a l’alumne per a plantejar, organitzar i dur a terme tasques de disseny relacionades amb l’edició de webs i en la producció, manteniment d’elements multimèdia i productes gràfics interactius.
S’utilitzaran programes d’edició web i s’adquirirà la capacitat per a interpretar les especificacions d’un/a dissenyador/a en un projecte de comunicació gràfica interactiva.

Valors afegits

Anglès

Estades lingüístiques i certificacions oficials d’anglès

Al final del Cicle Formatiu l’alumnat haurà desenvolupat les competències necessàries per a comunicar-se en llengua anglesa en un ampli ventall de contextos laborals i acadèmics.

Noves tecnologies

Laboratori d’experiències

L’ús de les tecnologies dins i fora de l’aula suposa una millora contínua en la tasca docent dels nostres professors i una millora en la capacitat tecnològica dels nostres alumnes.

• Workshops amb professionals del sector i visites a reconegudes agències/estudis de disseny.
Acompanyament personal i professional

Espais i recursos

L’escola compta amb espais adaptats i convenis amb entitats del sector del disseny.

• Aules equipades amb ordinadors
  • Aula Maker
  • Impressió 3D
  • Aules i tallers fora del centre

Informació sobre el Cicle Formatiu:

Assistència al Producte Gràfic Interactiu

Els cicles d’arts plàstiques i disseny ofereixen formació professional en l’àmbit dels oficis artístics, les arts plàstiques, les artesanies i el disseny, i capaciten per a la incorporació al mercat laboral en una professió concreta.
L’objectiu d’aquests ensenyaments és oferir una formació de qualitat que garanteixi l’adquisició de les competències dels futurs professionals del sector del disseny i les artesanies com a treballadores i treballadors qualificats: com a tècnic o tècnica des dels Cicles Formatius de Grau Mitjà o com a tècnic o tècnica superior des dels Cicles Formatius de Grau Superior.

S’hi treballen tant continguts relacionats amb els avenços tecnològics com amb les tècniques tradicionals, alhora que es desenvolupa la creativitat i el coneixement del patrimoni artístic, fet que permet desenvolupar l’activitat professional amb respecte pel medi ambient i el medi cultural.

Apunta’t al Cicle Formatiu

Mòduls

Quines són les sortides professionals?

• Agències de publicitat
  • Empreses multimèdia
  • Estudis de disseny
  • Departaments de màrqueting
  • Publicitat o disseny d’empreses
  • Publicacions en línia

Quines són les sortides acadèmiques?

• Batxillerat.
  • Cicle Formatiu de Grau Superior
  • Món laboral

Quines titulacions i certificats obtinc?

• Certificacions oficials d’anglès
  • Titulació Oficial de Tècnic/a d’arts plàstiques i dissseny en assistència al producte gràfic interactiu

Hores lectives

Hores en empreses del sector

Laboratori d’experiències

El cicle té com a eix central els mòduls troncals, que aniran acompanyats pels mòduls instrumentals, els mòduls teòrics i el Laboratori d’experiències.

Tot el programa dels dos anys del cicle s’ha d’entendre com un projecte de relacions entre mòduls i professionals del sector.
Els mòduls són els espais d’investigació i aprenentatge, els quals es comportaran com lloc de debat i experiències, on la seva base serà que l’alumnat assumeixi els coneixements necessaris per realitzar i defensar els seus projectes, amb les aportacions de professionals externs del sector.

La col·laboració de l’escola GEM amb l’espai d’art de la Destil·leria aporten la infraestructura i els docents necessaris per poder treballar tots els àmbits del cicle en qüestió, per a generar un programa educatiu a un grau d’excel·lència, potenciant el coneixement de la tècnica amb el suport del coneixement del disseny.

MATRICULACIÓ 24-25 CICLES FORMATIUS

Tens dubtes? Sol·licita més informació, una entrevista o una visita personalitzada