Serveis

SERVEIS I EXTRAESCOLARS

L’Escola GEM compta amb diversos serveis per adaptar-se a totes les necessitats de les famílies, tant a nivell de menjador com d’acollida, així com una gran varietat de propostes d’extraescolars.

ACOLLIDA

Servei que permet a les famílies deixar els infants més aviat pel matí i també allargar la recollida per la tarda.

MENJADOR

El servei de menjador també s’entén com un espai on hi ha d’haver una intencionalitat pedagògica i d’on se’n pot treure un rendiment educatiu.

CASALS, SORTIDES i ALTRES

Dins del desenvolupament educatiu, l’escola ofereix tot tipus de propostes en forma de sortides, casals i altres activitats fora de l’aula que tenen com objectiu potenciar l’aprenentatge des de nous punts de vista.

EXTRAESCOLARS

L’oferta d’extraescolars és un element diferenciador de l’escola, ja que aporta un gran valor afegit i afavoreix la participació de l’alumnat però també de les seves famílies. Esports, idiomes, música i teatre són algunes de les propostes.