dimecres, maig 17th, 2017

Sant Ponç 2017

Un any més, per St, Ponç, Primària ha donat visibilitat al seu treball durant la jornada de St. Ponç
Aquest treball es vincula a la memòria de la Carme Fernández, mestra puntal de l’etapa, que fa uns anys ens va deixar. Tots els anys, el seu record i la seva essència es fa viva durant aquesta festa, festa que es va introduir a l’escola de la seva mà.

La nostra forma de fer-la viva és a través d’un conjunt d’activitats plàstiques, escèniques, naturals i literàries que es treballen en els diferents cicles. De forma molt activa, l’alumnat prepara l’exposició de plantes remeieres, fa infusions i convida a tota l’etapa, representa Marduix, prepara murals o prepara els seus textos literaris.

Volem donar l’enhorabona a tot l’alumnat, per tanta feina i tan ben feta.

Gaudiu de la mostra…

#GEMprimària #santponç