CASALS

L'Escola GEM de Mataró té una oferta formativa completa de 0 a 18 anys. Llar d'infants, Educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat

Descobreix els Casals del GEM!

Els casals són una proposta de lleure en què els nens i nenes fomenten una sèrie de valors humans mitjançant el joc i la convivència. Una forma diferent de viure les vacances, gaudint de dies de joc i lleure. Al Gem organitzem casals d’Estiu, Nadal i Setmana Santa.

Inscriu-te al Casal d’Estiu!

La inscripció està oberta, tant per a l’alumnat del GEM, com per a l’alumnat de fora de l’escola.
Del 27 de juny al 22 de juliol i del 29 d’agost al 2 de setembre.
Termini d’inscripcions fins al 5 de juny.

Casal d’Estiu de l’Escola GEM

Un mar de futurs: missió al Mediterrani

Ja us podeu inscriure al Casal d’Estiu del GEM “Un mar de futurs: missió al Mediterrani”.

El casal està dirigit a tot l’alumnat des de P3 fins a l’ESO, i està obert a tothom, tant a alumnes del GEM com d’altres escoles.

Dates:
Del 27 de juny al 22 de juliol i del 29 d’agost al 2 de setembre

Preus:

• 330€ 5 setmanes
  • 290€ 4 setmanes
  • 85€ per setmana

Horaris:
Casal: De 9h a 13h i de 15h a 17h
Acollida: De 8h a 9h (inclòs al preu)
Servei de menjador: de 13h a 15h

Sessió informativa:
17 de maig a les 19h

Més informació:
extraescolars@escolagem.cat

Inscripcions alumnat GEM

Les inscripcions al Casal per a l’alumnat del GEM s’han de realitzar des del Clickedu a la secció:
Serveis > Extraescolars

Inscripcions alumnat altres escoles

Per a l’alumnat de fora del GEM, heu de descarregar-vos la butlleta d’inscripció, i entregar-la emplenada a la recepció del GEM o enviar-la per correu a extraescolars@escolagem.cat

CASAL DE NADAL

Dates: del 27 al 31 de Desembre.

Període d’inscripció: fins el 13 de Desembre.

CASAL DE SETMANA SANTA

Dates: de l’11 al 14 d’Abril.

Període d’inscripció: fins el 21 de Març.

Activitats: Excursió, dinàmiques grupals, jocs, activitats artístiques, esportives i tecnològiques.

CASAL D’ESTIU

Dates: del 27 de Juny al 1 de Juliol.

del 4 de Juliol al 8 de Juliol.

de l’11 de Juliol al 15 de Juliol.

del 18 de Juliol al 22 de Juliol.

Període d’inscripció: del 7 d’Abril al 7 de Juny.

Activitats: Excursions, piscina, platja, dinàmiques grupals, jocs, activitats artístiques, esportives, sortides, Vivac a l’escola.

HORARI CASAL

Matins de 9:00 a 13:00 h

Tardes de 15:00 a 17:00 h

SERVEI MENJADOR

Horari Menjador

De 13:00 a 15:00 h

LUDOTECA MATINAL

Horari Ludoteca matinal

De 8:00 a 9:00 h

Objectius del servei de casals de vacances

• Introduir els nens i nenes en un món de diversió i fer de cada nova vivència un enriquiment personal.
  • Estimular positivament les iniciatives i la participació.
  • Desenvolupar la creativitat a partir de la transmissió d’habilitats concretes i coneixements específics de determinats tallers.
  • Gaudir d’estar i treballar en i amb un grup, d’intercanvi experiències amb companys de diferents edats, escoles i condicions.
  • Afavorir tots els elements que faciliten la comunicació i la convivència entre els infants, potenciant el diàleg i el respecte mutu.
  • Sensibilitzar els infants estimulant la seva participació envers la protecció del medi ambient i de desenvolupament sostenible.
  • Potenciar els hàbits d’higiene i neteja tant personal com de l’espai utilitzat per realitzar les activitats.
  • Fomentar la cooperació, el respecte i la solidaritat entre companys.

Desenvolupament del servei de casals de vacances

Al Casal els infants tenen l’oportunitat d’aprendre a conviure, a compartir i passar-s’ho bé junts, aprendre a ser i a fer, a viure l’amistat en un context lúdic i a qüestionar-se determinants esquemes de comportament, és a dir a esdevenir persones autònomes i amb criteri propi.

Els nostres Casals inclouen:

• Centre d’interès
  • Organització de l’equip de monitors/es
  • Programació d’activitats, tallers i jocs.
  • Organització de sortides durant els casals: piscina, excursions, etc.
  • Reunions informatives a les famílies.