Fundació Grup Escoles Mataró

L'Escola GEM de Mataró té una oferta formativa completa de 0 a 18 anys. Llar d'infants, Educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat

La Fundació GEM (Grup Escoles Mataró) és l’entitat sense ànim de lucre de tipus docent responsable de la  gestió de l’Escola GEM. Inscrita al registre de Fundacions Privades de la Generalitat de Catalunya amb el número 784, té la missió de garantir la continuïtat i qualitat educativa de l’escola.

La Fundació GEM està governada, administrada i representada per un Patronat integrat per pares i mares d’alumnes, fundadors de l’escola i personalitats de reconegut prestigi a la comarca. El Patronat nomena una Comissió Executiva per al seguiment de l’administració ordinària i l’execució dels seus acords.

Membres del Patronat

PresidentMiquel Guillem i Catà