Educació Primària

Educació primària: fent créixer les persones

Durant aquesta etapa fomentem el desenvolupament de competències personals i habilitats socials

A educació primària potenciem el treball de valors socials i cívics, l’adquisició i aplicació d’actituds personals com l’esforç, el treball o la responsabilitat. Acompanyem l’infant en la gestió de les emocions, coneixement d’un mateix i dels altres. També es desenvolupen actituds constructives vers la convivència amb metodologies actives i innovadores. Tot això, sumat al desenvolupament de les competències pròpies de les diferents àrees de coneixement.

Espai d’acollida:

Espais d’acollida gratuïta amb acompanyament de les 7.45h a les 9h i de 17h a les 18.30h

Sortides:

Sortides i colònies vinculades als diferents àmbits d’aprenentatge

Bus a peu:

Bus a peu per a famílies amb infants als dos centres amb sortides i arribades de matí i tarda

Espai Camins

Projectes interdisciplinars on es barregen infants de dues aules, incorporant tècniques cooperatives i amb l’acompanyament de tres mestres. Es busca engrescar als alumnes a través de la proposta de reptes i tasques diverses, amb l’ús d’eines digitals i metodologies actives.

Bon dia!

Espai matinal de benvinguda als infants del cicle, amb activitats compartides per fomentar l’atenció i concentració de l’alumnat i millorar l’aprenentatge.

ProjectArt

Potenciar la formació artística i desenvolupar competències com la i creativitat. Ho fem en diferents llengües i barrejant alumnes.

Competència lectora

Petits i grans participen en projectes com Fins demà, Lletres o Apadrinament lector, projectes vinculats a la literatura i que integren la convivència amb el gust per la lectura.

Emprenedoria a l’escola

El programa Cueme fomenta la cultura emprenedora i el cooperativisme a l’escola, així com el treball de les competències bàsiques. L’’alumnat crea i gestiona una cooperativa escolar.