Batxillerat

Sessió informativa

• 11.30h Entrega de documentació
  • 12h Xerrada informativa

Batxillerat: maduresa i formació específica

Una etapa on es consolida l’autonomia, el compromís, la responsabilitat vers els estudis i fomenta la constància

El Batxillerat és una etapa on s’imparteix, per una banda, una formació general que afavoreix una major maduresa intel·lectual i personal, així com una major capacitat per a adquirir una àmplia gamma de coneixements, competències i habilitats. I d’altra banda una formació més específica que prepara a l’alumnat per a la seva incorporació als estudis posteriors, tant professionals com universitaris, o per l’accés al món laboral. També es fomenta la iniciativa a l’hora de resoldre nous problemes.

Estades lingüístiques:

Programa d’activitats en anglès per complementar currículum

Currículum personalitzat:

Possibilitat de cursar matèries online a l’IOC

Batxillerat dual:

Obtenció de la doble titulació del batxillerat del sistema espanyol i també del nordamericà

Tutories

L’alumne/a té la possibilitat de triar el seu tutor/a personal d’entre el professorat que imparteixi classes a batxillerat i un cop assignat acompanyarà i assessorarà l’alumne al llarg de l’etapa. En horari de tardes es duran a terme les tutories de matèries, estones on el professor específic de cada matèria atén les necessitats i dubtes de l’alumnat.

Treball de recerca

El TdR és una excel·lent ocasió per premiar l’excel·lència en els estudis, posant èmfasi en el rigor a l’hora de fer feina, la capacitat de treball i de la iniciativa personal. És per això que promocionem i facilitem a l’alumnat del centre la participació en jornades, mostres, premis i concursos vinculats als seus treballs de recerca.

Internacionalització

Foment de la competència oral de l’anglès amb dos docents a l’aula.
Possibilitat de cursar francès com a segona llengua estrangera.
Buddy Program: participar en el programa d’acollida d’estudiants d’Erasmus del TecnoCampus, compartint amb ells intercanvi lingüístic i cultural.

Global Teaching Labs (MIT)

Alumnat del MIT Universitat de Massachusetts Institute of Technology fan una estada de 4 setmanes al GEM, on imparteixen classes i tallers en anglès, aportant recursos i metodologia MIT a l’aula.