Activitats Extraescolars

L’oferta d’activitats extraescolars és un altre element diferenciador de l’escola que ens aporta un gran valor afegit i afavoreix la participació tant dels infants i joves com de les seves famílies.

L’escola esportiva, les corals (Clau d’estel i Clau de lluna) o l’orquestra són un referent tant a la ciutat de Mataró com a la comarca. Aquest tipus d’activitats permeten aprendre d’altres maneres, amb altres persones i amb unes pautes diferents, fet que converteix el procés d’aprenentatge en més distès i engrescador.

Aquest conjunt d’activitats facilita alhora el contacte amb noves persones de qui aprendre coses, que es converteixen en nous punts de referència del món dels adults. I per sobre de tot permeten posar de manifest nous interessos i habilitats, passar-s’ho bé, relacionar-se, descobrir, conèixer noves normes… I fer-ho en un entorn lúdic és, sens dubte, també una molt bona opció.

Per contactar-hi: extraescolars@escolagem.cat

Per consultar la informació detallada de les extraescolars de cadascuna de les etapes, podeu fer clic sobre les imatges següents:

Podeu consultar també els horaris de les activitats en el següent document: