Educació Infantil

Segona sessió informativa

• 11.30h Entrega de documentació
  • 12h Xerrada informativa

Educació infantil: pensar, escoltar i comunicar

L’etapa infantil és cabdal per aprendre a comunicar-se i expressarse a través de diversos llenguatges

A infantil, els infants aprenen a entendre el món que els envolta i guanyar autonomia. Fer, pensar i comunicar per plantejar tasques amb sentit, donant valor a les preguntes i l’autoregulació. Els projectes parteixen de la reflexió, la manipulació i el descobriment. Es fomenta l’aprenentatge en un entorn on es treballa tant de forma individual com en equip, amb projectes interdisciplinars, potenciant la cooperació i la pròpia reflexió.

Espai d’acolllida:

Acollida gratuïta i acompanyament de 7.30h a 9h i de les 17h a les 18.30h

Professorat:

Especialitzat en psicomotricitat, música, anglès i educació emocional

Bus a peu:

Servei per a famílies amb infants en els dos centres amb sortides i arribades de matí i tarda

Espai camins

Interessar-se, cooperar i conèixer.: tres franges horàries setmanals on treballem projectes globalitzats, barrejant infants de dues aules. Posem en joc el desig de saber i l’interès per aprendre amb tècniques cooperatives. Treballem les diferents intel·ligències, afavorim el debat i facilitem la participació de les famílies.

El petit Bon dia!

Espai matinal de benvinguda als infants, amb activitats de ioga, visualitzacions, danses i dinàmiques de joc per fomentar l’atenció i concentració de l’alumnat.

ProjectArt

Sentir, experimentar i crear. Activitats artístiques, d’expressió corporal i musical compartides entre nivells que tenen per objectiu potenciar la formació artística.

Laboratori

Manipular, raonar i realitzar: espais estimulants que acullen propostes dels infants i promouen la seva curiositat i pensament lògic.

Competència digital

Clicar, descobrir i aprendre: fem servir diferents aplicacions i eines per introduir coneixements i desenvolupar l’autonomia digital de l’alumnat.