dissabte, maig 5th, 2018

Futbol Sala

Futbol Sala Benjamí

L’equip benjamí de futbol sala del Gem ha jugat la final a 4 de la fase comarcal. Després de superar la semifinal davant l’escola Sant Feliu de Cabrera, ha guanyat la final davant l’escola Santa Anna de Mataró que s’havia desfet prèviament de l’escola La Salle de Premià. L’equip s’ha proclamat campió jugant una espectacular final i la setmana final serà a les fases de Catalunya. Moltes felicitats!!

#GEMextraescolars #FutbolSala #EsportiValors @UCECcat @esportcat @CEmaresme

Campionat escolar de natació

El mes passat, a la piscina municipal de Mataró, es van disputar les finals del campionat escolar de natació amb la participació d’alumnes del Gem a cada final de cada categoria.
A més d’un bon grapat de medalles, ens hem endut molt bons moments amb els companys.
Moltes gràcies als pares i mares que tan bona feina van fer com a delegats!
#GEMprimària #GEMfamílies #educaciófísica #natació