dimecres, maig 9th, 2018

Comunicat de Som Escola

L’escola GEM s’adhereix al Comunicat de Som Escola en relació als atacs contra docents catalans.
@somescola #TotsSomescola

Presentació Llibre GEM

Presentació del llibre “EL GEM AVUI I ARA”

Ja podeu adquirir el llibre “EL GEM AVUI I ARA” a la recepció de l’escola al carrer Àvila 9. El 26 d’abril va tenir lloc la seva presentació al Foment Mataroní amb l’assistència de més de 150 persones.
Alumnes, exalumnes, equips docents, pares i mares posen veu i color a l’escola i en descriuen els espais i els racons, els moments, les celebracions, la manera de fer, els projectes i els propòsits. El resultat és un llibre que vol ser l’expressió del que l’escola és: un espai de relació i d’expressió, de creativitat, de llibertat i de compromís.