divendres, maig 18th, 2018

Dia escolar de les matemàtiques

Des de l’any 2000, cada 12 de maig se celebra el Dia escolar de les matemàtiques, dia que coincideix amb el naixement, el 1900, d’en Pere Puig i Adam, considerat un dels grans renovadors de la didàctica de mitjans del segle XX.
Al Gem vam celebrar aquest dia amb la realització de diferents activitats relacionades amb les matemàtiques a infantil, primària i secundària. Durant el matí a 1r i 2n d’ESO van preparar unes activitats per als alumnes de 1r a 4t de primària. Tots els alumnes d’ESO van participar en una gimcana matemàtica. Els alumnes de 5è i 6è de primària van fer problemàtiques, és a dir, van resoldre de manera cooperativa, problemes de lògica i raonament.
A la tarda a infantil van celebrar aquest dia fent activitats matemàtiques.