Acollida

Aquest servei respon a l’Acollida matinal i de tarda. És una activitat que consisteix en permetre l’entrada de l’alumnat entre les 8:00 i les 9:00 del matí i de les 17:00  a les 18:00.

Està pensada per a les famílies que comencen a treballar molt d’hora i necessiten que els seus fills i filles estiguin atesos mentre no comencin les classes.

És un servei gratuït que ofereix l’escola.

Realitzarem jocs i activitats (plàstica, esports i lectura) que potencien la interacció grupal, la cooperació i el treball en equip, sense perdre de vista les característiques personals (edat, interessos, …).

Conscients que aquest espai ve a substituir una part del temps que els nens i les nenes passen amb la família, els temps d’acollida té un tarannà càlid i lúdic alhora, fent que les criatures es sentin còmodes i ateses.