Criteris de baremació

L'Escola GEM de Mataró té una oferta formativa completa de 0 a 18 anys. Llar d'infants, Educació Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat

Criteris de prioritat

Criteris generals

1. Germans escolaritzats al centre(en el moment de presentar la sol·licitud de preinscripció) o pares o tutors legals que hi treballen (en el moment de presentar la sol·licitud de preinscripció amb una activitat continuada, una jornada mínima de 10 hores setmanals i el corresponent nomenament d’interí o substitut o un contracte laboral o administratiu). Aquest criteri és aplicable a infants i joves en situació d’acolliment familiar atenent a la composició de la família acollidora.

Barem: 40 punts

Documents: Cap, si es tracta del mateix centre.

1. Proximitat del domicili habitual de l’alumne o alumna al centre o proximitat del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o tutora o el guardador o guardadora de fet. Encara que es doni més d’un supòsit, no es pot acumular més d’una puntuació pel criteri de proximitat.

Barem

• Quan el domicili habitual es troba a l’àrea d’influència del centre: 30 punts.
  • Quan, l’adreça del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o tutora, o el guardador
    o guardadora de fet, és dins l’àrea d’influència del centre:
    20 punts.
  • Quan el domicili habitual és al mateix municipi del centre sol·licitat en primer lloc: 10 punts.

Documents

• Domicili habitual: Les dades de residència s’obtenen del padró municipal. en el
    resguard de la sol·licitud s’informa sin no s’han pogut obtenir les dades del padró, i
    en aquest cas el domicili s’ha d’acreditar adjuntant el volant municipal de
    convivència de l’alumne/a, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant,
    abans de finalitzar el període de reclamació.
  • Lloc de treball: el contracte laboral o un certificat emès a aquest efecte per
    l’empresa. En el cas de treballadors en el règim d’autònoms es té en compte el
    domicili acreditat a l’Agència Tributària i es justifica amb el formulari de la
    declaració censal d’alta, modificació i baixa en el cens d’obligats tributaris (model
    036 i 037).

1. Renda anual de la unitat familiar en el cas que el pare, la mare, el tutor o tutora, o el guardador o guardadora, siguin beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de ciutadania:

Barem: 10 punts
Documents:

• Acreditació de ser beneficiari o beneficiària de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.

1. Discapacitat(igual o superior al 33%) de l’alumne o alumna, el pare o mare, o el germà o germana.

Barem: 10 punts
Documents

• Es consulten electrònicament les dades de Departament de treball, Afers Socials i Famílies. En el resguard de la sol·licitud s’informa si no s’han pogut obtenir. En aquest cas i quan l’organisme emissor és d’una altra comunitat autònoma, cal adjuntar la targeta acreditativa vigent de la discapacitat, durant el període de presentació de documentació.

Criteri complementari

L’alumne o alumna forma part d’una família nombrosa o monoparental.

Barem: 15 punts
Documents:

• Es consulten electrònicament les dades del Departament de treball, Afers Socialss i Famílies. En el resguard de la sol·licitud s’informa si no s’han pogut obtenir. En aquest cas i quan l’organisme emissor és d’una altre comunitat autònoma, cal adjuntar el títol vigent de família nombrosa o monoparental, durant el període de presentació de
    documentació.

Podeu trobar les dates del procés de preinscripció al Calendari de la Preinscripció 21-22:

🗓