Projecte “Tots al WhatsApp”

Projecte “Tots al WhatsApp”

TotsAlWhatsApp 0

Un grup de mestres de l’escola Gem d’infantil i primària i pares interessats en el projecte, s’han trobat aquest dimarts per iniciar Tots al whatsapp.
La intenció és crear parelles de famílies que, a través de la seva relació, ajudin a entendre el funcionament del dia a dia de l’escola a les famílies nouvingudes. Es busca que aquestes famílies (nouvingudes) trobin en el referent un pont per comprendre millor les activitats, les dinàmiques i el procés d’aprenentatge dels seus fills, per tal de poder implicar-s’hi millor.
Un cop al mes, també es faran trobades en les que hi haurà activitats lúdiques, d’intercanvi cultural, xerrades formatives…Creiem que serà un bon recurs per facilitar la cohesió dels nens i nenes dels grups-classe.

Tots Al WhatsApp 1 Tots Al WhatsApp 4
A la primera trobada hi van assistir 20 persones, totes elles molt interessades en el projecte i amb moltes ganes de tirar-lo endavant. Esperem que aquesta il·lusió es traspassi a altres persones i en la propera trobada puguem ser encara més. Hi sou tots convidats!
Moltes gràcies a totes les famílies que us heu animat!

Tags: