dimarts, gener 30th, 2018

DENIP 2018

Avui, Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, el GEM s’ha sumat als actes de la Comunitat Educativa parlant del diàleg i la comunicació com a eina fonamental per a la resolució de conflictes i lluita vers el racisme, el sexisme i qualsevol tipus de discriminació.
A dos quarts d’onze, diferents alumnes de l’escola, han fet lectures davant la resta de l’alumnat de frases simbòliques en recolzament al diàleg. L’acte ha comptat amb música en directe, amb la veu i el piano d’una alumna de batxillerat. Per concloure, una representació de l’alumnat de primària ha llegit el Manifest del Consell d’Infants de Mataró.

DENIP a infantil

El conte de “L’arbre del món” , la cançó de la felicitat o estampar les mans de color blanc com
a símbol de la Pau en diferents murals, són algunes de les moltes activitats que els nens i les
nenes d’infantil han portat a terme avui per celebrar el dia de la No violència i la Pau.