Carnestoltes 2018 by #GemCom

Carnestoltes 2018 by #GemCom

El divendres 9 va començar el Carnestoltes a l’escola amb música al matí i la rua a la tarda. La festa va començar quan els fantasmes van passar per les aules de primària i van sortir al pati per escoltar el pregó d’en Carnestoltes i ballar. El festeig va seguir a la tarda amb una rua, on els del Gem petit es van afegir amb els del gran. Després van tornar cap a l’escola per ballar juntament amb els Carnestoltes i la geganta Gemma.

El tema d’aquest any ha sigut “els invents”, hem pogut veure disfresses de rellotges, videojocs, molins… d’altra banda, els Carnestoltes han sigut un Ipad i una roda.

La festa va acabar dimecres passat amb la crema del Carnestoltes i l’arribada de la vella quaresma per començar el compte enrere fins la Setmana Santa.

by #GemCom

Tags: , ,