Taller “Inspira el teu treball de Recerca” al Tecnocampus

Taller “Inspira el teu treball de Recerca” al Tecnocampus

El treball de recerca és un dels grans reptes als quals s’enfronten els alumnes de primer de batxillerat. Tenen l’oportunitat d’estudiar i aprofundir en el tema que ells vulguin. Però, de vegades, escollir no és tan fàcil. Per això, els alumnes han assistit el passat dimarts a un taller proposat pel Tecnocampus de Mataró que els ha ajudat a generar idees i aprofundir en els seus interessos.
A continuació, s’ha fet una visita guiada de les instal·lacions i els alumnes han pogut informar-se sobre els diferents graus que es poden cursar en aquesta universitat.

Tags: ,