Visita a Grífols

Visita a Grífols

Visita Grífols

L’alumnat de 1r i 2n de BTX científic-tecnològic va visitar la fàbrica de Grífols de Parets del Vallès.
Grífols obté i purifica les proteïnes de plasma per produir hemoderivats per tractar diverses malalties. La Divisió Diagnòstic està centrada en el diagnòstic in vitro. Fabrica aparells, instruments i reactius per a fer proves hematològiques i immunològiques. També desenvolupa sistemes per la preparació de solucions intravenoses, en condicions estèrils.Ens van explicar tot el procés de fraccionament del plasma i vam realitzar una visita a la planta.

Visita Grífols Visita Grífols

Tags: , , , ,