dimecres, març 14th, 2018

Intercanvi Batxillerat 2018

Els alumnes de 1r de batxillerat han viatjat avui a Anglaterra.
Des de fa 7 anys i dins de l’eix d’internacionalització de l’escola, portem a terme un projecte d’intercanvi entre la nostra escola i una escola anglesa: Carre’s Sleaford Grammar School. Es tracta d’un intercanvi cultural en què les dues escoles realitzen un viatge per visitar un sistema educatiu i una cultura diferents.
Els hi desitgem que tinguin una bona estada.

Acrosport a 2n d’ESO

Els dies 8 i 9 de març l’alumnat de 2n d’ESO han dut a terme la mostra d’acrosport preparat a les darreres sessions d’Educació Física. Han fet un gran esforç que s’ha fet pal·lès a les seves representacions. Treballar en equip no és fàcil, però colze a colze han aconseguit anar a la una. Moltes felicitats per la gran feinada!
#GEMsecundària #acrosport #educaciófísica

Acrosport 2n ESO Acrosport 2n ESO