Campus d’Innovació Social

Campus d’Innovació Social

Divendres passat l’alumnat de 2n de batxillerat de l’escola va participar juntament amb alumnes de l’ @InsThos i @escolapiamataro en el Campus d’Innovació Social organitzat per l’Ajuntament, Servei Solidari i @TecnoCampus #innovationchallenge#ClaimYourFuture #erasmusplus. Els equips mixtes d’alumnes junt a un mentor/a, estudiant del Tecnocampus, van treballar a partir del repte general: Com t’imagines el Mataró del 2022? L’equip The tissue ones va ser el guanyador del viatge a Lituània per la seva proposta d’economia social en el camp dels teixits intel•ligents. Volem felicitar a l’Oriol Almerich i en Pau Tayà per la seva proposta guanyadora. Els desitgem molta sort!

Tags: ,