Premiats a la Nit de l’Esport

Premiats a la Nit de l’Esport

L’Escola GEM va ser premiada a la Nit de l’Esport de Mataró. El centre va rebre el guardó com a escola amb més participació en esports individuals, tot una recompensa que dona sentit a la forta aposta pels Jocs Escolars que estem duent a terme des de fa temps.

Des del GEM volem agrair a totes les famílies la seva participació i suport, ja que aquest premi no és només del centre, sinó de tots els que en formen part. Per això, animem a aquells que encara no participen de l’escola esportiva que s’informin i descobreixin tot el que poden fer dins de l’ampli ventall esportiu que tenim al GEM: tennis taula, psicomotrocititat, patinatge, voleibol, iniciació a l’esport, hip-hop, poliesportiu o futbol. Escull el que més t’agradi!