Sol·licita mésinformació a:
ESO: treball i millora contínua per al futur
Una etapa que té com objectiu formar persones lliures, crítiques, autònomes, responsables, emprenedores i compromeses
A l’educació secundària, els nois i noies entren en una etapa que va acompanyada de noves necessitats i exigències en relació al procés d’aprenentatge i l’adquisició de les competències bàsiques dels diversos àmbits. L’ESO significa acompanyament, consciència, treball i millora contínua. Les intel·ligències múltiples, el treball cooperatiu i per projectes i l’ús de dispositius digitals a l’aula són algunes de les metodologies emprades a la secundària.
Aula d’Estudi:
Espai de foment del treball individual i estudi amb acompanyament personalitzat
Sortides:
Sortides, colònies i intercanvis vinculats a àmbits d’aprenentatge
Batxillerat dual:
Obtenció de doble titulació de batxillerat del sistema espanyol i nord-americà
Projecte connecta’t 1×1
L’ús de dispositius promou la introducció de metodologies actives a l’aula. El projecte integra les tecnologies per a l’aprenentatge per adaptar l’educació a les noves necessitats de la societat.
Espai camins
Projectes interdisciplinaris, en franges horàries de dues hores i barrejant alumnes del mateix curs, que incorporen tècniques cooperatives, com a metodologia de treball a l’aula. Paisatges d’aprenentatge, ABP, intel·ligències múltiples i gamificació són alguns dels recursos utilitzats per presentar els continguts d’una forma més atractiva i motivadora.
Servei comunitari
Amb la voluntat de formar persones amb valors com la solidaritat, sostenibilitat, justícia i esperit crític, el Servei Comunitari promou en l’alumnat de secundària accions de compromís cívic, exercici actiu de la ciutadania i el servei a la comunitat.
Llengües estrangeres
Foment de la competència oral en anglès amb tres professors a l’aula i amb l’ús de l’idioma en matèries de l’àmbit científic. L’escola oferta el francès com a segona llengua al llarg de la secundària.