Compartint experiència docent amb Blanquerna

L'Escola GEM de Mataró té una oferta formativa completa de 0 a 18 anys. Llar d'infants, Educació Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i Cicles Formatius

Compartint experiència docent amb Blanquerna

La setmana passada, la Laura Sans, directora d’educació infantil i mestra d’anglès de la nostra escola, ha col·laborat amb la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna (Universitat Ramon Llull) en una sessió adreçada a l’alumnat de 4t del grau d’Educació Primària amb menció en Llengües Estrangeres. La Laura és diplomada en educació primària i té un postgrau en literatura infantil anglesa i un màster educació especial i inclusió.  
Durant la sessió, la Laura va compartir la seva expertesa en el Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA) aplicat a l’aula d’anglès, posant especial èmfasi en la inclusió i la resposta a la diversitat. També va aprofitar per explicar com es trasllada tot això a la pràctica diària a l’aula.

Aquesta col·laboració reforça el vincle entre universitat i escola, i fomenta l’intercanvi d’experiències que enriqueixen la formació dels futurs mestres, tot connectant la teoria amb la pràctica educativa.

Des de l’escola, valorem profundament aquests espais de reflexió compartida i creixement mutu. 

#DUA #Inclusió #Blanquerna #EscolaGEM

Deixa un comentari