Guanyadors del concurs de Fotografia Matemàtica

Guanyadors del concurs de Fotografia Matemàtica

Ja tenim els guanyadors del concurs. Després de rebre gairebé 400 votacions i la deliberació dels membres del jurat, ja tenim les fotografies guanyadores del concurs:
La fotografia que ha obtingut més vots populars i, per tant, la guanyadora del premi de les votacions populars ha estat la titulada FRUITCIONS EQUIVALENTS de la CARLOTA PLO.
I la fotografia que ha obtingut més vots del jurat i populars i, per tant, la guanyadora absoluta del concurs que representarà l’escola GEM al concurs organitzat per l’ABEAM, ha estat la titulada TELESCOPI NUMÈRIC de la LAIA BENÍTEZ.
Moltes gràcies a tots i totes les participants de primer i segon d’ESO i felicitats a les guanyadores!
#FotografiaMatemàtica
#GEMsecundària #fotomatesGEM