XVI Jornades Científiques de Mataró

XVI Jornades Científiques de Mataró

El 5 i 6 d’abril de 2019 es van celebrar “Les XVI Jornades Científiques de Mataró”. El passat divendres 5 d’abril, al TecnoCampus Mataró-Maresme, va tenir lloc la conferència “Bona Química: De l’origen dels elements a la recerca biomèdica.” a càrrec de Jordi Teixidó Closa, Doctor en Ciències Químiques i Degà d’IQS School of Enginering., i la XVI Mostra de Treballs de recerca, a càrrec d’estudiants dels centres de batxillerat de Mataró. Enguany, la nostra alumna de 2n de batxillerat Gemma Montalbán va presentar el seu treball: “Estudi i desenvolupament d’una crema hidratant.”

Tags: ,