Sant Jordi amb famílies

Sant Jordi amb famílies

Sant Jordi

Amb motiu de la diada de Sant Jordi pares i mares de l’escola han vingut a explicat diferents contes als nens i nenes del Gem Petit. Gorilón, de què fa gust la lluna?, Els gegants del Pi van a la festa de Mataró, Els colors de l’Àfrica, La Caputxeta vermella, Hansel i Gretel i Story of the little mole, han estat les històries escollides per les famílies.
Ha estat per tots i totes una experiència molt gratificant on grans i petits hem deixat volar la nostra imaginació, fantasia i creativitat.
#GEMinfantil #GEMfamílies #SantJordi

Tags: