Primària a l’Open Camp

Primària a l’Open Camp

Els alumnes de Cicle Superior de primària hem realitzat la sortida lúdica de final de curs. Enguany, hem anat a l’Open Camp a l’estadi Olímpic de Montjuïc. Hem pogut estar a l’estadi on es van disputar els Jocs Olímpics de Barcelona l’any 1992, així com visitar el museu que s’hi ha dedicat. Hem vist les petjades d’alguns dels esportistes que van ser estrelles olímpiques, així com les torxes o els trofeus.
Per un dia, ens hem convertit en esportistes olímpics i hem pogut gaudir de diferents experiències: córrer els 100 metres llisos, tirar amb arc o fer diferents salts. Per altra banda, també hem realitzat activitats amb l’última tecnologia com l’Open 360º o el simulador de moto. Ha estat una jornada divertida i plena d’emocions.

Tags: