Arriben alumnes anglesos de Live&Learn

Arriben alumnes anglesos de Live&Learn

LiveAndLearn2017

Dilluns van arribar 4 dels 5 alumnes anglesos (el 5è arribarà el proper dilluns) que formen part del projecte Live & Learn.
El programa consisteix en un intercanvi d’estudiants del nostre centre amb estudiants del centre Carre’s Grammar School ubicat a la localitat anglesa de Sleaford (Lincolnshire). Depenent de l’alumne l’intercanvi durarà entre 7 i 15 dies. Assistiran a classe i s’allotjaran amb les famílies dels nostres alumnes que van anar al juliol al seu centre.
#GEMsecundària