Projecte Passegem a 1r de primària

Projecte Passegem a 1r de primària

Passegem01

La setmana passada, els nens i les nenes de 1r de primària, vam iniciar el projecte Passegem. Tots i totes tenim una sèrie de reptes que ens ha proposat un company de 6è per descobrir i endinsar-nos al Gem gran. A més, en aquest projecte, treballarem les àrees de català, medi i matemàtiques mitjançant un paisatge d’aprenentage amb l’eina Genial.ly.

Com podeu veure a les imatges, a la primera sessió, vam revelar el missatge del nostre company i, utilitzant la tècnica cooperativa 1-4-26, vam fer una pluja d’idees sobre allò que hauríem de conèixer de l’escola i el nostre voltant. Aquesta tècnica ens permet pensar, primer individualment (1), després posar-ho en comú amb el grup de la taula (4) i acabar creant una llista d’idees amb tot el grup (26).

A la segona sessió, vam començar amb el primer repte: descobrir tots els espais del pati. Així que nenes i nens, organitzats en equips de 4, van sortir al pati amb iPads en busca de racons acompanyats amb codis Qr, per poder escriure en el full de cada equip el nom d’aquell espai.

Ens va encantar!!

#GEMprimària