Programa MISTI

Programa MISTI

La Melissa Hummel, estudiant de la prestigiosa universitat MIT (Massachussetts Institute of Technology), estarà durant 4 setmanes, donant classes a l’alumnat de batxillerat i ESO del GEM per tal d’acostar la seva forma de treballar. L’estada de l’estudiant al GEM s’emmarca dins del programa MISTI Global Teaching Lab del MIT, pensat per oferir als estudiants més joves d’aquesta institució la possibilitat d’ampliar i complementar la seva formació col·laborant amb escoles d’arreu del món.

El Massachussetts Institute of Technology és reconegut arreu del món per la seva metodologia d’aprenentatge, i és una oportunitat única pel nostre alumnat! Tot emmarcat en el programa MISTI Global Teaching Lab, pensat per oferir classes de ciència i tecnologia a escoles d’arreu del món durant quatre setmana.

Vídeo de presentació

El passat dimecres 25 de gener, a les 19 hores a la sala Maker del GEM, la Melissa Hummels va realitzar el workshop “Become a Maker” adreçada als alumnes i famílies de la nostra comunitat educativa.

L’objectiu d’aquesta trobada va ser experimentar, de primera mà, els avantatges de la metodologia en l’aprenentatge significatiu a partir d’un exemple pràctic i el testimoni directe d’una de les estudiants de la millor universitat tecnològica del món.  A més, la pròpia experiència de la Melissa posarà en valor els projectes de l’escola en el marc del foment de les vocacions científico-tecnològiques de les noies, l’emprenedoria i la internacionalització.