Un estiu artístic al GEM

Un estiu artístic al GEM

L’escola ofereix dos cursos intensius de pintura mural i tipografia destinats a alumnat a partir de 3r d’ESO.

No saps què fer aquest estiu? Si tens 14 anys o més, t’agrada l’art i ets creatiu, no et perdis les propostes artístiques que t’oferim aquest juliol a l’escola.

Intensiu de pintura mural

Crea la teva pròpia font tipogràfica

Crea la teva tipografia

Un taller on aprendràs les tècniques bàsiques de pintura mural tot participant en la creació d’un mural a l’escola.

Dates: Del 8 al 12 de juliol
Horari: De 10 a 14 h
Preu: 60 € per participant.
Edat: A partir de 3r d’ESO

M’hi vull inscriure!

Crea la teva pròpia font tipogràfica

Aprendràs els principis bàsics de la tipografia i com crear la teva font. A més, t’explicarem els orígens de la tipografia, una breu introducció al disseny i eines de creació digital.

Dates: Del 9 a l’11 de juliol
Horari: De 10 a 13 h