Entorns Virtuals

Les nostres plataformes educatives:

Moodle

El Moodle és una plataforma e-learning que permet gestionar cursos online. Entre altres coses, permet que els recursos, tasques definides pel professorat i tota la documentació dels cursos estiguin sempre disponibles per a l’alumnat en un entorn d’aula virtual accessible des de qualsevol lloc.

Clickedu

Clickedu és una plataforma de gestió acadèmica, administrativa i econòmica especialment dissenyada per a l’entorn educatiu. Les seves funcionalitats són molt diverses, però es podrien agrupar en els següents grups:

• Entorn Aula (professorat – alumnat)
  • Mòdul de famílies i comunicació
  • Gestió del centre