Campionat Patinatge

Campionat Patinatge

Durant el dissabtes al matí del mes de febrer han començat el Campionat Escolar de Patinatge en el qual les nostres patinadores de l’Escola Esportiva estan disfrutant moltíssim d’aquesta disciplina. Aquests dissabtes, al Pavelló Eusebi Millan de Mataró, competeixen amb nenes d’altres escoles i reprodueixen acrobàcies que van aprenent en els entrenaments que fan els dimarts i dijous a l’escola.
Esperem que segueixin gaudint molt de temps més, perquè més enllà de la Competició, formen un grup humà inexpugnable.

Tags: ,