L’Alcalde de Mataró visita l’Escola per conèixer el nou Cicle Formatiu de Grau Mig

L’Alcalde de Mataró, David Bote, i el regidor d’educació, Miquel Àngel Vadell, han visitat aquesta setmana les instal·lacions de l’Escola GEM per conèixer de primera mà el nou Cicle Formatiu de Grau Mig d’Assistència al Producte Gràfic Interactiu que hem arrencat aquest curs 2022-23 com una sortida més dins de l’escola en l’àmbit de la Formació Professional.

Bote i Vadell han pogut visitar les instal·lacions i conèixer l’alumnat que es troba cursant aquest cicle, que busca oferir sortides professionals diverses i que encaixen amb el moment actual i les necessitats que hi ha en un món cada vegada més digital.

Durant la visita van poder veure com treballen, quines assignatures es duen a terme i quines són les aspiracions i motivacions d’un alumnat que fa camí en aquesta nova sortida educativa, única al Maresme i que compta amb col·laboradors de primer nivell com poden ser el TecnoCampus i la Destil·leria.

Sortides vinculades al món digital

L’impuls del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Assistència al Producte Gràfic Interactiu està pensat amb l’objectiu de crear una proposta interessant i de valor en l’àmbit local on l’alumne ha de poder plantejar, organitzar i poder executar tasques de disseny relacionades amb camps tan necessaris en l’actualitat com l’edició de webs, producció i personalització d’elements multimèdia i creació de gràfics interactius, entre d’altres.

La gran quantitat de sortides professionals que es poden trobar en el món gràfic i audiovisual converteixen aquest cicle en una oportunitat diferencial pels joves de Mataró i Maresme. Durant dos cursos no només aprendran de forma pràctica tot el referent al producte gràfic interactiu, sinó que també podran fer estades a l’estranger i assolir certificacions d’idiomes, participar en conferències i workshops de professionals i posar en pràctica des del primer moment tot el que estan aprenent en el món real.

Un dels primers projectes que van dur a terme és Petit però eixerit, que podeu descobrir a través d’aquest enllaç.