Tot el que cal saber sobre les Portes Obertes 2023-24

Tot el que cal saber sobre les Portes Obertes 2023-24

Les visites de Portes Obertes comencen aquest cap de setmana a l’Escola GEM, el proper 25 de febrer amb les primeres visites per a Infantil, Primària i ESO en diferents franges. És una ocasió immillorable per conèixer les instal·lacions de l’Escola, poder tenir contacte amb membres de l’equip educatiu i saber de primera mà quin és el projecte integral del centre, basat en la internacionalització, l’educació emocional i l’emprenedoria.

Més enllà d’aquest dissabte, també es faran sessions de Portes Obertes el proper 4 de març per a Batxillerat i Cicle Formatiu, així com el 6 de maig per a La Llar d’Infants.

Pots inscriure’t a través d’aquest enllaç indicant quina és l’opció que vols conèixer.

Què passa si no puc venir a les Portes Obertes?

No passa absolutament res! Tenim l’opció de sol·licitar informació personalitzada sobre el curs que preferiu i podem concertar entrevistes personalitzades per a presentar-vos el projecte, les instal·lacions i explicar el nostre projecte. Pots fer-ho demanant informació en aquest enllaç.

Quin és el projecte educatiu de l’Escola GEM?

L’Escola GEM té una oferta formativa de caràcter integral que va dels 0 als 18 anys, cobrint així totes les etapes educatives (Llar d’Infants, Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat, Cicles Formatius d’art) i tenint una continuïtat absoluta d’acompanyament de l’alumnat en tot el seu procés educatiu.

L’escola compta amb un projecte educatiu transversal amb tres eixos clau

• Internacionalització: Aprenentatge basat en aconseguir que es domini el català, el castellà i l’anglès, que es potencia incorporant-lo al dia a dia de les classes. També potenciem el coneixement d’una quarta llengua estrangera amb l’objectiu de poder aprendre a comunicar, interpretar i mostrar interès en relacionar-se amb els altres i guanyar autonomia.
  • Emprenedoria: Entenem l’emprenedoria com actitud i competència transversal clau per encaixar en una societat que busca autonomia, rigorositat, capacitat d’iniciativa i capacitat de treballar en equip. És un eix clau per aprendre a experimentar, a resoldre reptes personals i a créixer en confiança.
  • Educació emocional: Un eix importantíssim per al desenvolupament dels infants des de la primera etapa fins a batxillerat i el cicle formatiu. Busquem créixer en l’autoconeixement, actuar amb autonomia, agafar confiança i seguretat i millorar tot tipus de competències des de l’educació infantil en endavant.

I un cop feta la visita?

Un cop tinguem la informació, caldrà tenir en compte les dades de preinscripció segons les etapes. Són les següents:

• Infantil, primària: preinscripció entre el 6 i 20 de març amb atenció presencial amb cita prèvia. (enllaç a la web a partir de l’1 de març)
  • ESO: preinscripció entre el 8 i 20 de març amb atenció presencial amb cita prèvia. (enllaç a la web a partir de l’1 de març)
  • Batxillerat: matrícula oberta a partir de l’1 de març
  • Cicle Formatiu de Grau mitjà: matrícula oberta a partir de l’1 de març

Més enllà d’això, cal recordar que la matriculació de les etapes obligatòries  es farà entre el 20 i 28 de juny per infantil, primària i ESO.