La Ivet Esteve, alumna de 2n de batxillerat del GEM ha guanyat la XXIena edició del premi UB (Universitat de Barcelona) Recerca per la Pau. Ho ha aconseguit amb el seu treball de recerca, on ha abordat un estudi per abordar situacions d’assetjament escolar a secundària. Premi que li han atorgat per la originalitat de…
Read more
Fa uns dies, al GEM ens vam vestir de gala per mostrar els projectes realitzats per l’alumnat del CFGS en Gràfica Audiovisual. Una festa en la que vam poder veure’ns i gaudir plegats de la feina feta. Aquest és un espai d’agraïment a totes les persones que vàreu venir al Living Lab i ens vau…
Read more