Segons l’entitat que les gestiona

Segons la seva finalitat

Segons la seva durada

Informació addicional:

NOMDOMINIFINALITAT VENCIMENT
1P_JAR.gstatic.com
.google.com
S’utilitza per mostrar la publicitat més atractiva.Sessió
CONSENT.gstatic.com
.google.com
Implementen determinades utilitats de Google i poden emmagatzemar determinades preferències.20 Anys
NID.google.comS’utilitza per recordar les preferències de l’usuari.6 Mesos
OGPC.google.comS’utilitza per emmagatzemar les preferències de l’usuari i la informació durant la visualització dels mapes lloc web.1 Mes
_ga.escolagem.catS’utilitza per distingir entre els usuaris.2 Anys
_gid.escolagem.catS’utilitza per distingir entre els usuaris.24 hores
_gat.escolagem.catS’utilitza per diferenciar els diferents objectes de seguiment creats a la sessió.10 minuts

Tractament de Dades Personals

FUNDACIÓ PRIVADA GRUP ESCOLES MATARÓ (GEM) és el responsable del tractament de les dades personals de l’usuari. Vostè pot consultar tota la informació relativa al tractament de dades personals que recull el Titular a la pàgina de Política de Privacitat.

Contacte