5a Trobada Tots al WhatsApp

5a Trobada Tots al WhatsApp

Tots al WhatsApp

Durant la trobada del mes de març vam voler conèixer quines són les inquietuds de les famílies que participen en el projecte (sobre l’escola, l’educació dels fills, la ciutat, el lleure…) i quines coses ens poden aportar al grup que hem creat.
Així mateix, vam gaudir d’una sessió de ioga que ens va preparar la Noemí, mare de l’escola. Va ser una experiència molt interessant que ens va fer descobrir que hi ha certes semblances entre el ioga i els rituals de la religió musulmana. Li volem donar les gràcies per la seva aportació. La propera trobada girarà entorn de la festa de Sant Jordi.

Tags: , ,