Nou cicle formatiu sobre videojocs

Nou cicle formatiu sobre videojocs

T’agradaria convertir-te en un professional del disseny multimèdia i interactiu? Poder crear els personatges i els efectes visuals del teu propi videojoc? Aquest curs 2023-2024, el GEM ofereix un nou cicle formatiu de grau mitjà (CFGM) amb perfil de creació i producció de videojocs en el marc del CFGM d’assistència al producte gràfic interactiu.

L’objectiu d’aquest cicle és capacitar a l’alumnat perquè pugui plantejar, organitzar i dur a terme tasques de disseny relacionades amb l’edició de pàgines web, així com en la producció, manteniment d’elements multimèdia i productes gràfics interactius. Això inclou la creació de personatges, entorns, efectes visuals i altres elements essencials per a la indústria dels videojocs, proporcionant als estudiants una formació integral en diversos àmbits del disseny multimèdia i interactiu.

Laboratori d’experiències

Un dels trets més rellevants del cicle és el Laboratori d’experiències, un mòdul que permet a l’alumnat submergir-se en projectes de creació pròpia sota la guia de professionals del disseny i la indústria dels videojocs. Els estudiants no només adquireixen habilitats tècniques, sinó que també aprenen sobre la realitat de la indústria i les tendències actuals. Aquesta interacció amb experts del sector enriqueix el seu aprenentatge i els ajuda a establir valuoses connexions professionals per al seu futur.

A més, l’escola també col·labora amb agents externs com el TecnoCampus, on s’ofereixen tallers especialitzats que complementen la formació acadèmica de l’alumnat. Aquests tallers aborden aspectes específics de la creació de videojocs, des del disseny de personatges al modelatge 3D.

Els estudiants d’aquest nou CFGM també tindran l’oportunitat de col·laborar en esdeveniments especials relacionats amb la indústria dels videojocs. Això inclou el disseny dels elements visuals d’algun esdeveniment o fira, a més de tenir l’oportunitat d’assistir a conferències dirigides per professionals del sector.

Sortides professionals

El CFGM d’assistència al producte gràfic interactiu amb perfil de videojocs prepara els estudiants per a poder treballar en àmbits diversos, vinculats a la publicitat, el màrqueting o el grafisme, entre d’altres:

• – Agències de publicitat
  • – Empreses multimèdia
  • – Estudis de disseny
  • – Departaments de màrqueting
  • – Publicitat o disseny d’empreses
  • – Publicacions en línia
  • – Desenvolupador de videojocs
  • – Artista gràfic

Més informació a escolagem.cat.