EstiueGEM: Inscripcions obertes per al Casal d’Estiu de l’Escola GEM!

EstiueGEM: Inscripcions obertes per al Casal d’Estiu de l’Escola GEM!

Estem encantats d’anunciar que les inscripcions per al Casal d’Estiu EstiueGEM, ja estan obertes i es poden fer a través de Clickedu. Aquest any, l’EstiueGEM abarcarà l’última setmana de juny i les tres primeres de juliol, i també la primera setmana de setembre, garantint un temps de diversió, jocs i aprenentatge per a tots els infants inscrits.

Per facilitar la vida dels pares i mares, l’EstiueGEM oferirà un servei d’acollida per deixar els infants abans de l’inici de les activitats i un horari estès fins a les 17h. Això permetrà una major flexibilitat a l’hora de recollir els seus fills i filles. Cal destacar que els preus que s’ofereixen per a l’EstiueGEM no inclouen el servei de menjador.

No deixeu passar aquesta oportunitat única d’inscriure els vostres infants en un ambient divertit i educatiu aquest estiu. Les places són limitades, així que us recomanem realitzar les inscripcions al més aviat possible. Les inscripcions, fins el 9 de juny!

Per a més informació sobre les dates específiques, preus i detalls d’inscripció, visiteu l’apartat de Clickedu o contacteu amb extraescolars@escolagem.cat. No dubteu a fer-ho aviat per assegurar-vos una plaça a l’EstiueGEM, on els vostres infants gaudiran d’un estiu inoblidable!

Dates i Preus

Casal Sencer: 390€

Del 26 de juny a 21 de Juliol i del 29 d’agost a 5 de setembre

Casal Estiu: 320€