3a Edició “Jo puc canviar-ho”

3a Edició “Jo puc canviar-ho”

Enguany s’ha celebrat la tercera edició del projecte “Jo puc canviar-ho. Dels debats a l’acció. L’obrador d’Iluro”, una proposta educativa que aposta pel treball conjunt entre l’Escola Gem de Mataró i la Fundació Iluro.

Al llarg d’una setmana els i les alumnes de 4t d’ESO de l’escola GEM han identificat reptes de la ciutat de Mataró i, com a resposta, han desenvolupat projectes amb alt valor social que generen un impacte directe a la comunitat!

Aquesta feina s’ha pogut fer gràcies a una metodologia desenvolupada i adaptada amb aquest propòsit i l’acompanyament d’experts i expertes en diferents matèries que han col·laborat en el creixement dels projectes.

De tots els projectes en van sortir dos guanyadors. Aquests guanyadors treballaran per implementar els seus projectes amb la mentoria i l’acompanyament de la Fundació Iluro.

En definitiva, els alumnes del GEM han passat de les paraules als fets per fer de Mataró una ciutat més segura, amb més compromís social, més verda i per a tots els seus habitants!