Un grup de 6è de primària, semifinalista a la Technovation Girl

Un grup de 6è de primària, semifinalista a la Technovation Girl

Un grup d’alumnes de 6è va conèixer fa alguns dies que havia passat a semifinals de la competició Technovation Girl, i que per tant competirà en la final mundial el proper 12 d’agost. L’equip va participar en aquest programa de tecnologia i emprenedoria on havien de crear una app per resoldre un problema social. La idea era utilitzar la tecnologia com a mitjà per aportar solucions a l’assetjament escolar, la sostenibilitat, la cura per a persones dependents i altres exemples.

L’equip de l’Escola GEM, anomenat Team Blue, va fer DietoEco, una aplicació mòbil per fomentar una dieta saludable i respectuosa amb el medi ambient. Aquesta app recomana propostes de menjar segons les preferències o dietes personals de cadascú i en funció dels aliments consumits en els darrers àpats. Les recomanacions que fa sempre són aliments saludables pel cos i beneficiosos per a la salut, mirant el benestar del medi ambient.

El Technovation Girl destaca no només per treballar la part tècnica de l’app, sinó també per tota la part d’investigació del problema, estudi de mercat i tot el referent a la comunicació, creativitat i imatge. En el cas del Team Blue, més enllà de l’app, han sobresortit per haver treballat tots els aspectes que el programa tenia en compte, fent una feina integral i molt equilibrada!

App creada per l’equip del Technovation Girl del GEM
  • En aquest vídeo podreu veure la idea i com ha de ser l’app:
  • En aquest podeu veure una demostració de l’app:

Moltes felicitats i a per totes a la gran final, noies!