L’ús social del català centra la campanya del GEM aquest curs escolar. Ja al passat mes d’octubre, durant la celebració de la jornada inaugural vam plantejar l’objectiu de la campanya: reflexionar sobre la situació de la llengua i fomentar-ne l’ús fora de les aules implicant l’alumnat i les seves famílies. Avançant passes en aquest camí,…
Read more